czwartek, 19 marca 2009

To start with

Postanowiłam założyć bloga aby podzielić się ze wszystkimi moją pasją, spostrzeżeniami, pokazać co lubię i co stanowi dla mnie inspiracje. Przepraszam za subiektywizm i nieumiejętne stosowanie j. angielskiego.
Na początek tylko kilka słów o mojej wielkiej miłości:



Sir Juan Carlos Antonio Galliano Guillén -
dyrektor domu mody Christiana Diora (stanowisko to przejmę JA po jego przejściu na emeryturę). Kocham jego wszystkie kolekcje zarówno te dla Diora jak i sygnowane własnym nazwiskiem. Podziwiam za niesamowitą technikę i warsztat który pokazuje podczas pokazów haute couture. Zazdroszcze nieskończonej ilości pomysłow i zdolności czerpania inspiracji ze wszystkiego.

His Royal Highness John Galliano:

1 komentarz:

  1. "Eklekti" to moje dzieło:) bardzo dziękuje za to wyróżnienie i umieszczenie mnie na swoim blogu- ważne by robić coś co podoba się ludziom. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń