niedziela, 22 marca 2009

I Cracow Fashion Week



Wczoraj rozpoczął się pierwszy krakowski tydzień mody. W nowohuckim centrum kultury odbył się konkurs Cracow Fashion Aword zorganizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru (zaczynam tam naukę od października:D ). Na konkursie oczywiście byłam i surowym okiem oceniłam prawie wszystkie pokazy ( niektóre niestety przegapiłam). A oto krótka foto-relacja. Jakość zdjęć niestety nie najlepsza ale siedziałam daaaleko od sceny.
(kliknąć na zdjęcie aby powiększyć)

Moja kolekcja nr 1. Chętnie wsadziłabym ją całą do mojej szafy:
Katarzyna Marysarz "Zip"













Kolejna kolekcja która bardzo przypadła mi do gustu
Martyna Sobczak "Eklekti"



A teraz jeszcze kilka zdjęć z różnych kolekcji z rzeczami, które wpadły mi w oko:

2 komentarze: